.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات 5 کوهنورد در کوه‌های ماسوله

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از نجات پنج کوهنورد در کوه‌های ماسوله خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جمشید محمدی عصر امروز در جمع کارکنان حوزه آموزش و پژوهش مرکز علمی‌کاربردی هلال احمر استان به حادثه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس اشاره کرد و اظهار داشت: هلال احمر استان در این حادثه به 30 نفر از مسافران حادثه دیده امدادرسانی کرده است.

وی افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فومن‌ ‌سراوان روستای کوزان شفت بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه مذکور اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر 30 نفر از افراد حادثه‌دیده را به بیمارستان‌های رشت، صومعه‌سرا و فومن انتقال دادند.

وی نجات پنج کوهنورد را از دیگر ماموریت‌ها ذکر کرد و یادآور شد: در پی مفقود شدن پنج نفر از کوهنوردان در کوه‌های ماسوله در 24 فروردین جاری بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان به منطقه مذکور اعزام شدند.

محمدی با بیان اینکه کوهنوردان مذکور در کوه‌های ماسوله گرفتار بهمن شده بودند، تصریح کرد: با انجام عملیات‌های تخصصی امداد و نجات این افراد از مرگ رهایی یافتند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه 25 نفر از کارکنان حوزه آموزش و پژوهش و مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان نحوه استفاده بهینه از تجهیزات کمک آموزشی و کاربری را با کمک اساتید برجسته و به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

به گفته این مسئول، شرکت کنندگان در صورت موفقیت در آزمون گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.